سوالاتی که ممکن است داشته باشید

سامانه مودیان چیست؟

سامانه مودیان، پلتفرم رسمی سازمان امور مالیاتی برای ثبت، ارسال و تأیید فاکتورهای الکترونیکی است. همه‌ی شرکت‌ها و کسب‌وکارها باید فاکتورهای خود را از طریق این سامانه ثبت کنند.

بله، طبق قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان، تمام اشخاص حقوقی و صاحبان مشاغل مشمول، موظف به صدور فاکتور الکترونیکی هستند.

نرم‌افزار ما به‌صورت مستقیم به سامانه مودیان متصل است و فاکتورهای فروش را به‌طور خودکار در آن ثبت و وضعیت تأیید را دریافت می‌کند.

برای استفاده از سامانه مودیان چه اطلاعاتی لازم است؟

شما باید کد اقتصادی، شناسه یکتا، و گواهی امضای دیجیتال (توکن) داشته باشید تا بتوانید فاکتورهای خود را در سامانه ارسال کنید.

خیر، چون ارسال اطلاعات به سامانه مودیان آنلاین انجام می‌شود، نیاز به اتصال اینترنت دارید. اما در صورت قطعی، می‌توانید فاکتور را ذخیره کرده و بعداً ارسال کنید.

هر فاکتور بعد از ارسال دارای وضعیت «در انتظار تأیید»، «تأیید شده» یا «رد شده» است که در داشبورد نرم‌افزار نمایش داده می‌شود.